وبلاگicon
for ever alone



















لذت تنهاییــــــــــــــــ
توجه : مطالب این وبلاگ هیچ ربطی به اسم وبلاگ ندارد :دی



نظرات شما عزیزان:

ریحانه
ساعت6:11---24 بهمن 1393
سلام.ممنون.همه روبازکردجز این.
پاسخ: خواهش میکنم... حالا اینم درستش میکنم... ممنون از نظراتت


ریحانه
ساعت11:42---23 بهمن 1393
هلو علیکم.من یه مشکل دارم.تصاویرشمابرام بازنمیشه.دوست دارم ببینمشون.چی کارکنم؟راستی رفتم شلمچه کلی برای تنهاییاتون دعاکردم.برگشتنی هم اومدیم شهرتون.مرسیکم الله خیرا.
پاسخ: به سلامتی... حالا درستش میکنم... ممنون از دعات... بهش نیاز داشتم...


پریا
ساعت23:59---10 بهمن 1393
پسر چه جالب
پاسخ: کجاش جالبه آخه؟ :)


ترانه
ساعت19:33---10 بهمن 1393

____________________________¶¶¶¶¶¶__________
____________________________¶¶___¶¶¶¶________
___________________________¶¶______¶¶________
_____________________¶¶¶¶¶¶¶¶_______¶¶_______< br /> _________________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶_ ______
______________¶¶¶¶¶¶¶_________¶¶¶¶_¶¶______ __
____________¶¶¶¶¶¶_______________¶¶¶_________ ___________¶¶¶¶¶___________________¶¶¶_______
_________¶¶¶¶¶______________________¶¶_______
________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶______________¶¶ ______
______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶______ ___¶¶¶_____
_____¶¶¶______________¶¶¶¶¶¶¶¶¶_______¶¶__ ___
_____¶¶¶___________________¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶__ __
_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_______________¶¶¶¶¶__¶ ¶¶____
____¶¶¶_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____________¶¶¶¶
پاسخ: این چی چی هست الان؟
D:



salar
ساعت11:02---10 بهمن 1393
هی دست رو دلم نظار که خونه
پاسخ: به تخم مرغا تو یخچال...


SAHAR
ساعت10:20---10 بهمن 1393
سلااااام وبت خیلی خوجمله من لینکت کردم داش توهم بلینکم و بهم بگو
پاسخ: باشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: -- ادامه مطلب --
برچسب:, -- -- A.M.I.R --